luni, 13 iulie 2009

Iquitos

Din Lima am zburat in Iquitos, cel mai mare oras din lume in care se poate ajunge doar cu avionul sau cu vaporul (500.000 de locuitori). Orasul are un aer pitoresc si un pic haotic datorat multimii de mototaxiuri care circula pe strazi.

Putinele atractii dateaza din timpul "boomului cauciucului" de la sfarsitul secolului 19: o casa de fier construita de Gustav Eiffel si casele acoperite cu azulejos (faiante) ale baronilor cauciucului.


Cartierele sarace din Iquitos aflate pe malul apei sunt foarte interesante: toate casele sunt construite pe stalpi de lemn, astfel incat, cand vine sezonul ploios si nivelul apelor creste, sa nu fie inundate. In aceasta perioada barcile circula printre case pentru a vinde marfuri (mercado flotante). Noi am crezut ca si in sezonul uscat in care am ajuns noi e la fel, asa ca am inchiriat o barca si am cautat "piata plutitoare", fara prea mult succes insa :)


La 30 de minute de Iquitos , se afla o ferma de fluturi. Fluturi nu erau foarte multi, dar in schimb erau multe animale dragute.

Intrarea in ferma

Fluturi in devenire :)

Un fluture cu aripi transparente

Tapirul Lucas :)

Maimute :))

Un furnicar

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu