luni, 9 martie 2009

Foz do Iguaçu

Saptamana trecuta am fost in micul orasel brazilian Foz de Iguaçu aflat la granita dintre Argentina, Brazilia si Paraguay. Orasul in sine nu are ceva foarte interesant, dar in schimb este pozitionat foarte bine pentru a vizita cele peste 250 de cascade facute de raul Iguaçu, aflate la 20 de km de oras. Majoritatea cascadelor se afla in partea Argentiniana a raului, asa ca intr-una din zile am trecut granita pentru a vedea cat mai multe.

Pe fiecare parte a raului exista cate un parc national, care protejeaza padurea si animalele salbatice din zona: pentru a ajunge la cascade, se merge direct prin parc si asa ai ocazia sa vezi multe specii de pasari, reptile si daca esti (ne)norocos, jaguari:



Tucan :)


Papagali



Pasarea colibri (beija - flor)



Am vazut foarte multi fluturi, de toate combinatiile de culori posibile - eu am reusit sa pozez doar unul :)


Coati - sunt foarte obisnuiti cu turistii si cersesc sau fura ocazional mancare de la ei:) e strict interzis sa ii hranesti, dar cateodata nu ai de ales:)


Am incercat sa ma imprietenesc cu un tucan ...


... dar el era mai atras de adidasii lui Matei:)

Si cateva poze de la cascade - partea braziliana:


Partea argentiniana:


Dupa cum scria in ghidul turistic - "it´s always wet at the falls" :)

Un comentariu:

  1. mai Andreea ce poze frumoase ai pus! Mama zice sa iei un papagal din ala acasa :))) Stii ca ei ii plac :)
    Simona

    RăspundețiȘtergere