sâmbătă, 6 iunie 2009

San Pedro de Atacama

In nordul Chile, foarte aproape de desertul Atacama, cel mai arid loc din lume, se afla satucul San Pedro de Atacama. Satul in sine nu prezinta un interes deosebit, dar este plin de turisti dornici sa vada locurile spectaculoase din apropiere.

Noi am stat aici doua zile. In prima zi am fost in Valle de la Luna, al carei nume spune totul.

A doua zi am vizitat geizerele El Tatio, aflate la 4600 m altitudine. Ne-a prins bine faptul ca am stat o zi in San Pedro la 2600 m, pentru ca ne-am obisnuit ca altitudinea si am fost doar putin ametiti la geizere - altor turisti le-a fost mai rau. Am ajuns aici inainte de rasaritul soarelui, cand afara erau -8 grade, pentru ca diferenta de temperatura dintre apa geizerelor si temperatura de afara le facea mai spectaculoase; mai tarziu, cand temperatura a trecut de 10 grade, geizerele nu mai scoteau decat putin abur, atractia principala devenind piscina naturala cu apa calda (calaie :P).

Ne-am bagat si noi in apa, mai mult pentru a face poze decat chiar ca sa ne incalzim :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu